Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modelování a analýza řízení samočinně parkujícího vozidla
Krucina, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá samočinně parkujícími vozidly a jejich chováním. Popisuje různé stupně automatizace parkování a s tím spojené technologie. Zabývá se kinematickým modelem vozidla a různými způsoby reprezentace pohybu. Shrnuje základní modelovací nástroje a věnuje se především nástroji UPPAAL SMC, ve kterém je následně vytvořen model samočinně parkujícího vozidla a jeho okolí, jehož implementace je v práci popsána. V závěru práce je vytvořený model podroben analýze pomocí metody statistického ověřování modelu a následně je zkoumán vliv hustoty provozu.
Návrh algoritmu automatického parkování pro experimentální vozidlo se čtyřmi řízenými koly
Vrbková, Michaela ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu parkovacího asistenta určeného pro podélné parkování vozidla s přední i zadní natáčecí nápravou (dále jen 4WS). V bakalářské práci je provedena rešerže v oblasti 4WS kinematiky a dostupných senzorů pro parkování. Součástí bakalářské práce je nově vytvořený software pro zaznamenání trajektorií 4WS automobilu včetně popisu jeho funkčnosti. Výsledkem bakalářské práce je algoritmus pro parkovacího asistenta, který byl teoreticky simulován v programu Matlab a poté otestován na skutečném vozítku "Car4" v mechatronické laboratoři FSI Vysokého učení technického v Brně.
Modelování a analýza řízení samočinně parkujícího vozidla
Krucina, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá samočinně parkujícími vozidly a jejich chováním. Popisuje různé stupně automatizace parkování a s tím spojené technologie. Zabývá se kinematickým modelem vozidla a různými způsoby reprezentace pohybu. Shrnuje základní modelovací nástroje a věnuje se především nástroji UPPAAL SMC, ve kterém je následně vytvořen model samočinně parkujícího vozidla a jeho okolí, jehož implementace je v práci popsána. V závěru práce je vytvořený model podroben analýze pomocí metody statistického ověřování modelu a následně je zkoumán vliv hustoty provozu.
Návrh algoritmu automatického parkování pro experimentální vozidlo se čtyřmi řízenými koly
Vrbková, Michaela ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu parkovacího asistenta určeného pro podélné parkování vozidla s přední i zadní natáčecí nápravou (dále jen 4WS). V bakalářské práci je provedena rešerže v oblasti 4WS kinematiky a dostupných senzorů pro parkování. Součástí bakalářské práce je nově vytvořený software pro zaznamenání trajektorií 4WS automobilu včetně popisu jeho funkčnosti. Výsledkem bakalářské práce je algoritmus pro parkovacího asistenta, který byl teoreticky simulován v programu Matlab a poté otestován na skutečném vozítku "Car4" v mechatronické laboratoři FSI Vysokého učení technického v Brně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.